lördag 16 mars 2013

Gunnar Stålbrand, nästa steg!

Aktiverar bloggen!

Personer har kontakt mig efter det att denna blogg startades, och jag får börja med att be om ursäkt för min dåliga uppföljning. Men jag ska bättra mig. Fler inlägg kommer nu i vår. Jag håller på att starta upp mitt eget måleri i dagarna, här en länk till min egen hemsida: origokonst.se

Min tid har annars ägnats åt att hjälpa min fru igång med sin butik Tomtebogatan Vintage, en butik för Vintage & Second Hand i Stockholm, närmare bestämt i Birkastan. Vill ni händelsevis se vad detta rör sig om så får ni en länk även hit: Tomtebogatan Vintage

Mer följer alltså de närmaste dagarna, en e-postadress till mig finner ni här: rickardkonst[at]gmail.com, inte klickbar, men behöver ni nå mig så blir det i alla fall mindre hemligt än tidigare.

Rickard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar